Crònica UEHC Benjamí vs HB LES FRANQUESES NEGRE 6-10
UEHC Benjamí vs HB LES FRANQUESES NEGRE 6-10
Partit vibrant el viscut ahir Dissabte al Parc Dalmau de Calella. Venia a per la victoria el líder de la categoria, Les Franqueses.
Els nostres, superconcentrat@s i motivat@s per la visita del líder, que ho ha guanyat tot, ja escalfaven al mateix vestuari amb música totalment actual i activa.
Coneixedors de la dificultat de guanyar al fortí de la UEH Calella, Les Franqueses va treure tot l’arsenal des del minut 0.
La UEH Calella va iniciar el partit amb 4 de les seves superwoman’s, amb el Maxpower a la porteria. Lluitat fins l’ultim moment, Les Franqueses va aconseguir guanyar la primera part, però aixó no quedaria així.
A la segona, Les Franqueses va continuar amb l’artilleria, però els nostres, en aquesta ocasió, van sortir com si fossin les tortugues ninja, i com no, van derrotar al temible lider a la segona part, per tant, en aquells moments, partit empatat!!!! Quins nervis……
La tercera part va continuar amb la mateixa línia, però la balança, va caure a favor de les Franqueses, quan podia caure tranquilament també cap al Calella, però per uns segons no va ser així, mala sort!!!! Es notava que les Franqueses estaven inquiets ja que no estan acostumats que ningú els planti cara, i tant es notava a la pista, com a la banqueta, com a la grada amb els seus seguidors. La UEH Calella era com la criptonita als superman’s de les Franqueses, els debilitava cada minut de partit.
Finalment va arribar la quarta part, i cansats per a la lluita constant de les 3 anteriors, les Franqueses va aconseguir guanyar el partit.
Noi@s, si es tot un orgull ser de la familia UEHC, us puc assegurar que encara més ho és poder compartir tots aquests moments amb aquesta maravellosa plantilla que forma part del Benjamí, i sempre acompanyats de les seves maravelloses families.
I per últim, a títol personal, dir-vos una cosa. M’he format a la base d’aquest increible club, he tingut la sort de ser jugador, estar a la junta directiva, poder retransmetre partits a través de RCTV, però mai hagues imaginat poder fer per primer cop d’entrenador amb els vostres fill@s, us puc assegurar que és el millor que he fet des de que vaig tocar per primera vegada una pilota d’handbol.
Gent del Benjamí de la UEH Calella, sou molt bona gent!!!
Resultat
Club | Gols |
---|---|
UEHC | 6 |
LES FRANQUESES | 10 |