Crònica UEHC Cadet vs CH. SANT FOST 26-26
UEHC Cadet vs CH. SANT FOST 26-26
Fantàstic!! El millor partit de la temporada, contra el tercer classificat. Partit lluitat des de l’inici fins el final.
Sortíem amb ganes de desmostrar-nos del que som capaços. Amb ganes d’enfontrar-nos a un rival, que en el partit d’anada, ens va menystenir, i això es va notar.
Sortim amb ganes i sobretot creient en nosaltres, un tema, que en Marc sempre els hi diu, que heu de creure en vosaltres mateixos, no sou inferiors a cap rival, i podeu guanyar, quasi a qualsevol rival, i avui ho heu demostrat.
Gran defensa i millor atac, lluitant els rebots i cada pilota, arribem a la mitja part amb empat a 13. Xerrada a la mitja part, ja heu vist del que sou capaços, i hem de seguir igual, fins el final.
I potser, segurament, la segona part ha estat millor que la primera. Aconseguim defensar millor, això fa que el nostre porter Miquel, pari més….(Miquel ets un màquina, cada dia et superes més).
Fruit de les bones defenses i parades, aconseguim fer ràpids contraatacs, que acaben en gol.
Aquests gols “fàcils”, fruit d’una bona defensa, un bon pase i una bona definició, ens dona moral, i no deixem de lluitar pel partit.
A falta de 3 minuts, anem dos abaix, i us heu demostrat de lo que sou capaços, remontem el partit i aconseguim empatar, hem tingut pilota per guanyar, però nois, ha sigut FANTÀSTIC, ens heu fet vibrar i disfrutar.
Permeteu-me…. l’altre dia, parlant amb en Marc, li deia;
El dia que s’ho creguin i facin el “click” al seu cap, disfrutarem. I mira, aquest partit ha de ser el punt d’nflexió.
Continueu així, entrenant i treballant, sou un grup de nanos sensacional.
Moltes gràcies a les Mares, Pares, amics i familiars per la vostra passió, sou imprescindibles en aquest projecte.
Si tots creiem, podem💪💪
Resultat
Club | Gols |
---|---|
UEHC | 26 |
CH SANT FOST | 26 |