Crònica UEHC MÀSTER vs HANDBOL SANT CUGAT 30-17
Crònica UEHC MÀSTER vs HANDBOL SANT CUGAT 30-17
Victòria clara en el darrer partit de l’any amb bon regust de boca.
Malgrat les baixes acumulades (només 3 canvis a l’inici de partit) a les quals es van sumar les de darrera hora d’en Dany Romero i la lesió a la meitat de la 1a part d’en Javi Condes, l’equip va tirar endavant el partit amb solvència i amb una clara línia ascendent al llarg del partit.
La primera part però, ha estat molt més igualada del que es podia esperar, amb un Sant Cugat que, malgrat les limitacions en efectius (només 1 canvi a la banqueta), ha sabut donar guerra gràcies a una bona efectivitat en atac que li ha permès mantenir la igualtat durant els primers 25 minuts de joc. Els nostres han estat una mica descentrats en defensa durant aquests primers minuts, permetent massa facilitats en llançaments a 6 metres, però almenys en atac s’ha equilibrat la balança, no permetent cap avantatge visitant més enllà d’un gol. A les acaballes de la primera part, s’ha pogut agafar una renda de 2 gols per acabar amb el marcador parcial de 13-11.
A la represa, l’equip ha millorat la defensa i ha començat a ésser més efectiu en els contraatacs.
Mica en mica, la diferència s’ha anat eixamplant alhora que l’equip visitant anava perdent energia, i sense haver aprofitat totes les ocasions possibles, els nostres han acabat guanyant el partit de manera folgada amb el resultat final de 30-17. A destacar sobretot aquests només 6 gols encaixats en tota la segona part, indicador de que quan la defensa es fa forta, l’equip treu endavant els partits.