Crònica UEH CALELLA vs CH SANT JOAN DESPÍ 30-27
UEH CALELLA vs CH SANT JOAN DESPÍ 30-27
Primer partit de la segona fase de la Copa i victòria de la UEHC contra el setè classificat de 1a Nacional, que li dona la classificació per a la següent ronda.
El partit va començar molt bé per als nostres, que en els primers minuts va aconseguir un parcial de 3-1. A partir d’aquí, l’equip visitant es va posar les piles i va aconseguir remuntar el marcador. La falta de punteria i d’eficàcia per part dels nostres va fer que el Sant Joan Despí agafes més avantatge, posant-se amb 7 gols de diferència quan faltaven 7 minuts per acabar la primera part. Després d’un temps mort local, la UEHC va reaccionar i va escurçar distàncies en el marcador, acabant la primera part amb el marcador desfavorable d’11-14.
La segona part va començar amb la tònica ascendent dels nostres, que de mica en mica s’apropaven en el marcador. Al minut 11 el resultat ja era d’empat a 18. L’equip calellenc no va abaixar els braços i va continuar lluitant durant tot el partit, fent una demostració d’handbol impecable. La UEHC va aconseguir augmentar la renda, fins a posar-se amb un 26-21 quan faltaven 8 minuts pel final. A partir d’aquí l’equip local va saber portar el ritme del partit i no va donar cap opció al rival, arribant a la fi del partit amb el marcador favorable de 30-27.
Destacar el compromís d’aquest equip i l’entrega en cada partit, digne d’admiració. Quin partidàs es va poder viure el dijous a la nit al Parc Dalmau, un pavelló i un públic que també ho va donar tot per ajudar al nostre Sènior a aconseguir la victòria.
Ara només queda esperar rival, que el coneixerem el dilluns i pot ser un equip de plata (Sarrià o Esplugues) o un altre de 1a Nacional (OAR Gràcia o Sant Cugat). Som-hi!
#lacopamola